سوالات متداول

در زیر سوالات متداول وجود دارد ، شما ممکن است جواب سوال خود را بیابید

جستجو و انتخاب محصول چگونه است؟

می توانید محصول مورد نظر خود را در دسته بندی های موجود در سایت جستجو و انتخاب کنید.دسته بندی های سایت به شرح زیر است:

الف.دسته بندی های همیشگی سایت
سبد گل
باکس گل/جعبه گل
دسته گل
گل ترحیم و تسلیت
گل عروس
تاج گل
گل و گیاه آپارتمانی
هدیه و اکسسوری
گلآرایی مراسم و مجالس

ب. استفاده از منوی مناسبت ها
برای مناسبت هایی مانند روز مادر، روز پدر، ولنتاین، شب یلدا، کریسمس و مناسبت های دیگر گل هایی خاص، ویژه همان روز طراحی و در سایت قرار می دهیم. نام مناسبت ها پیش از دسته بندی های اصلی در منو سایت قرار می گیرند.

ج.گل آرایی مراسم
برای گلآرایی مراسم و ایونت های شما عکس و نمونه کار در سایت گذاشته میشود و شما برای مشورت و ثبت سفارش  با همکاران ما تماس گرفته. آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

اضافه کردن کالا به سبد خرید چگونه است؟

پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی را برای خرید آن گرفته اید، بر روی گزینه “افزودن به سبد خرید” که بر روی تصویر و یا کنار کالای مورد نظر وجود دارد کلیک کنید. در این مرحله کالا در سبد خرید شما قرار می گیرد. با کلیک کردن بر روی گزینه “نمایش سبد خرید” در بالای محصول و یا آیکون “سبد خرید” در بالای منو اصلی سایت می توانید وارد صفحه سبد خرید خود ‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، می توانید محصولات جدید را نیز جستجو و آنها را هم به سبد خرید خود اضافه کنید.

نحوه پرداخت چگونه است

پس از انتخاب کالا یا کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، با کلیک بر روی “اقدام به پرداخت” وارد مرحله وارد کردن اطلاعات سفارش و تسویه حساب شوید. در صورت داشتن “کد تخفیف“ در همین مرحله کد خود را وارد نمایید.

ثبت نهایی سفارش چیست؟

در این مرحله اطلاعات فرستنده، گیرنده، یادداشت روی کارت همراه گل، تاریخ و ساعت تحویل سفارش را وارد نمایید. همچنین اگر نیاز به ارائه توضیحاتی در مورد سفارش خود دارید، می توانید در قسمت توضیحات مشتری آن را وارد کنید.
توجه داشته باشید در این مرحله بدون نیاز به ساختن حساب کاربری نیز می توانید سفارش خود را ثبت فرمایید. ولی با ایجاد حساب کاربری، اطلاعات شما در سایت ثبت شده و برای خرید های بعدی نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات ندارید. برای ایجاد حساب کاربری، بر روی مربع کنار جمله “می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید؟” کلیک نموده و یک رمز عبور دلخواه برای وارد شدن به حساب کاربری خود وارد نمایید. این رمز برای ورود به حساب کاربری در آینده مورد استفاده خواهد بود.
بعد از اتمام مراحل بالا بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کرده و از طریق درگاه بانکی مورد نظر “اقدام به پرداخت سفارش” خود فرمایید.

نحوه پرداخت از طریق درگاه بانگی به چه صورت است؟

در این مرحله به درگاه بانکی وارد می شوید. برای پرداخت وجه سفارش نیاز به دانستن شماره کارت، رمز دوم کارت، و تاریخ انقضای کارت بانکی خود دارید. جهت دریافت رمز دوم کارت می توانید  اطلاعات درخواستی، پرداخت خود را انجام دهید و روی “تکمیل فرآیند خرید” کلیک نمایید.

دریافت ایمیل و یا رسید ثبت سفارش

پس از اتمام موفق مراحل بالا، ایمیل ثبت سفارش به آدرس ایمیل وارد شده ارسال می گردد. کالای شما در تاریخ تعیین شده ارسال می گردد. در صورت نیاز همکاران ما برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه به گل فروشی آنلاین شما اعتماد کنم؟

گل فروشی آمادای یک فروشگاه اینترنتی ثبت شده در ایران است که دارای نماد الکترونیک و نشانه ثبت می باشد. اعتماد به ما از طریق کلیک بر روی نشان مربوطه و خواندن توضیحات ارائه شده از طریق مراجع ذیصلاح برای شما محرض خواهد شد.

آیا سفارش من به موقع تحویل داده می شود؟

بله. سفارش شما درموعد مقرر و در حدود ساعت ثبت شده توسط شما ارسال وتحویل خواهد شد.

سفارش من می بایست امروز ارسال می شد ولی هنوز تحویل داده نشده است.باید چکار کنم؟

در صورتی که سفارش شما در تاریخ درخواستی شما تحویل داده نشده باشد سریعا به ما اطلاع دهید تا پیگیری لازم انجام و سفارش شما تحویل شود.

آیا می توانم همین امروز سفارش گل بدهم؟

درنظر داشته باشید تحویل کلیه سفارها روز بعد صورت خواهد گرفت ولی شما میتوانید از سفارشهای آماده شده انتخاب کرده و سفارش دهید. برای اینکار لازم است به قسمت فروش روزانه گل رجوع کنید و از آن قسمت سفارش به روز بدهید.

اگر سفارش من تحویل داده نشود آیا مبلغ پرداختی بازگردانده خواهد شد؟

بله. ما این اطمینان را به شما میدهیم که تمامی سفارشات را در تاریخ خواسته شده از جانب شما و با  توجه به زمان لازم برای تحویل هر هدیه ارسال می کنیم، اما اگر بنا به دلایل خاص سفارش شما در تاریخ درخواستی شما تحویل نشد، مبلغ پرداختی به شما بازگردانده می شود.

آیا ضمانتی برای تحویل با کیفیت و سالم اکسسوری و گل ها می باشد؟

بله. در صورتی که گل و هدیه ارسالی خارج از شرایط و ضوابط  تحویل شود و دارای کیفیت مطلوب نباشد، سفارش شما مجددا ارسال خواهد شد.

آیا در روزهای تعطیلی هم ارسال دارید؟

بله. ما در روزهای تعطیل نیز ارسال انجام می دهیم، مگر تعطیلات بسیار خاص مانند روز عاشورا

آیا در همه ی شهر ها ارسال دارید؟

متاسفانه در حال حاضر خیر. ارسال ما فقط در شهر تهران می باشد و حمل و نقل آن رایگان است..

من یک دسته گل به صورت آنلاین از سایت شما سفارش دادم، اما الان می خواهم پیام و تاریخ ارسال را تغییر دهم چه کار باید بکنم؟

اگر نیاز دارید تغییری در سفارش خود ایجاد کنید کافی است به آدرس ایمیل ما ایمیل بزنید و درخواست خود را ارسال کنید. فراموش نکنید که شماره سفارش خود را در ایمیل بنویسید.

آیا می توانم هدیه و یا گل خود را بصورت ناشناس ارسال کنم؟

بله .شما هر آنچه در فیلد پیام در صفحه تسویه بنویسید با سفارش شما تحویل داده می شود که می توانید در فیلد “از طرف” نام خود را ننویسید. در توضیحات نیز قید کنید که نام شما به گیرنده گفته نشود

من چطور ميتونم از امتيازم استفاده كنم؟

شما در صفحه سبد خریدتان می توانید از امتیازاتتان به میزان دلخواه استفاده کنید.

چگونه می توانم کوپن تخفیف دریافت کنم

در صورتی که از سایت گل آمادای تاکنون خرید کرده اید، کوپن تخفیف به مناسبتهای مختلف مانند روز مادر، روز پدر، عید نوروز، شب یلدا، ولنتاین و غیره… به ایمیل شما ارسال می شود و یا در صفحات اجتماعی گل آمادای در اختیار شما قرار داده می شود.

آیا تمام هدایای سایت شما از جمله گل دارای گارانتی بازگشت کالا تا یک هفته هستنند؟

خیر. گل شامل گارانتی بازگشت کالا نمی باشد. هدایایی شامل گارانتی بازگشت کالا هستند که در صفحه توضیحات آنها شرایط گارانتی درج شده باشد.

من برای امروز می خوام سفارشم ارسال بشه ولی تاریخ بسته است. چی کار می تونم انجام بدم؟

شما می توانید برای این امر با پشتیبانی تماس بگیرید در صورت امکان تحویل برای ثبت سفارش راهنماییتون خواهند کرد.

آیا اطلاعاتی که زمان ثبت سفارش وارد کردم نزد شما محفوظ می ماند؟

بله. ما اطلاعات شما را در اختیار هیچ شخصی، حتی گیرنده بدون هماهنگی شما قرار نخواهیم داد.